Sydney!

4 september 2015 - Sydney, Australië

Mn eerste blog! Na een lange vlucht en veel drukte heb ik er nu tijd en wifi voor :). De vlucht ging goed, veel geslapen en een beetje films gekeken. Ik had een mandela kleurboek, mn ereader en een puzzelboek bij me en ik heb het niet eens gebruikt haha. Ik kwam 06:00 aan en toen moest ik nog door de douane. In het vliegtuig had ik zo'n formulier ingevuld en medicijnen zware drugs etc staan onder 1 vakje en etenswaren zoals zuivel, fruit etc ook. Ik had dropjes en medicijnen dus die vinkte ik aan en toen bekeken vss mensen mn briefje bij de douane, vroegen ze wat ik precies had en toen besnuffelde een leuke hond mn tas en was ik erdoor heen! Nice.
Trein naar sydney central, hostel zoeken, backpack dumpen, free sydney walk 2.5 uur gedaan en het is echt prachtig!!! Boodschappen gedaan daarna, toen een broodje bij de subway halen, daar ontmoette ik kathy uit Canada, zij vertrok 22:00 met de bus dus tot die tijd hebben we bij mij in het hostel gekletst! Toen volgende dag moest ik 10:00 uit de kamer, maar ik was 06:00 al klaar wakker, zal mn biologische klok wel zijn geweest. Er kwam een nieuw meisje op de kamer waar ik vervolgens mee heb ontbeten en toen ging ik mn greyhound bus pas activeren, en gelijk gingen ze helemaal los met allemaal tours die ik kon boeken. Allemaal leuke dingen hoor, maar ik had nog 0 gekeken naar prijzen daarvan dus kon het niet vergelijken. Dat zei ik ook, maar ik mocht geen 1 uur die winkel uit wsnt dan kon ze de prijs niet meer garanderen. En ik was niet echt enthousiast, het was 1675 dollars en na heel wat belletjes met dr baas (yeah right) kon het voor 1075. Ik zei ja, maar moest mn australische tel nummer en creditcard nummer halen uit mn backpack die nog is de kluis was, nou met moeeeite mocht dat. En toen heb ik snel gevraagd bij mn hostel, waar ze ook tours boeken, wat hun prijs is en dat was hoger dus ik had een gerust hart haha.
Daarna ben ik met de ferry naar Manly gegaan, was heeel leuk en super veel aardige mensen als ik de weg vroeg of vroeg of ze een foto van me wilde maken haha. Na een tijdje lopen was de zon alweer onder, dus snel de ferry terug, was heeel mooi in het donker! Backpack gehaald, trein naar bondi, bus naar bondi beach (hele gesprekken met de buschauffeur) en lopen naar het hostel! Even wat gegeten, nu slapen. Morgen schijnt het mooi weer te worden dus ik ga lekker naar bondi beach!! En zondag met wat Nederlanders van de dutchies in australia facebook naar de Blue Mountains! Die avond vertrek ik ook naar Byron Bay :). Aardig lang verhaal voor 2 dagen haha. Tot later!

1. Rosanne:
    4 september 2015
    Hee Naat, super leuk om wat van je te horen! Zo te lezen heb je het helemaal naar je zin. Geniet van alles en van het lekkere weer, hier regent het al de hele afgelopen week. X
  2. Martin en Aafke:
    4 september 2015
    Hoi Nathalie, Wat leuk dat je een blog bijhoudt, kunnen we je avonturen meemaken!
    Heel veel plezier!
  3. Annette Oyevaar:
    5 september 2015
    Hé kanjer, wat onwijs leuk dat we jou zo kunnen volgen. Ik les dat je het goed hebt en geniet, go girl
  4. Kelly:
    5 september 2015
    Hey lieve Naat,
    Wat klinkt het allemaal al gaaf zeg en hebt het in ieder geval goed onder controle zo te lezen :). Hier veel regen zoals roos al zei.. Heel veel plezier morgen met de Nederlanders.
    Geniet ervan!

Liefs x